НАКАЗ № 54-1 від 01.09.2022 Про організацію національно-патріотичного виховання здобувачів освіти у 2022-2023 навчальному році
НОВОДМИТРІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
ЗОЛОТОНІСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ
НОВОДМИТРІВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ
НАКАЗ
01.09.2022. № 54-1
Про організацію національно-патріотичного
виховання здобувачів освітиу 2022-2023 навчальному році
На виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 30.06.2021 № 673 «Про затвердження Державної цільової соціальної програми національно-патріотичного виховання на період до 2025 року та внесення змін до деяких Постанов Кабінету Міністрів України», наказу МОН України від 06.06.2022 року «Про деякі питання національно-патріотичного виховання в закладах освіти України та визнання таким, що втратив чинність, наказу Міністерства освіти і науки України від 16.06.2015 №641», з метою виховання дітей у дусі патріотизму, глибокого розуміння історії свого народу, національної ідентичності, самобутності, формування в учнівської молоді високої громадянської активності та національної свідомості, причетності до творення сьогодення України та його майбутнього,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити план заходів з національно-патріотичного виховання. (Додаток 1)
2. Педколективу закладу забезпечувати неухильне виконання Концепції національно-патріотичного виховання молоді (далі — Концепція).
3. Заступнику директора з навчально-виховної роботи І. Рудик, педагогу-організатору І. Прядко:
1) активно залучати до національно-патріотичного виховання учнів громадські організації, представників сучасного українського козацтва, організацій ветеранів, військово-патріотичних клубів та військовослужбовців;
2) під час організації національно-патріотичного виховання активно використовувати факти з історії становлення української державності, українського козацтва, героїв визвольного руху, досягнень у галузях політики, освіти, науки, культури і спорту;
3) залучати учнів до участі у військово-патріотичній грі «Сокіл «Джура»;
4) під час виховання учнівської молоді організовувати походи до музеїв, залучати до дитячого та юнацького спорту;
5) формувати в учнів закладу громадсько-активну життєву позицію, психологічну готовність до вступу на державну, військову службу та неухильного виконання обов'язків громадянина;
6) особливу увагу приділяти вихованню правової культури, поваги до Конституції, законів України, державної символіки та історії;
7) проводити заходи, які б формували в учнів уявлення про значення українського війська в історії держави, а також роль Збройних сил України у відстоюванні свободи та незалежності України;
8) активно впроваджувати в роботу педагогічного колективу на основі здобутого досвіду програми національно-патріотичного спрямування;
9) активно залучати учнів закладу, зокрема й у позаурочний час, до вивчення культури, історії України шляхом участі у позакласних заходах, фольклорних колективах;
10) пропагувати серед учнів кращі здобутки національної культурної і духовної спадщини;
11) активно залучати до національно-патріотичного виховання учнів закладу діячів у галузі культури, мистецтва, науки, спорту;
12) забезпечувати активну участь учнів закладу в різноманітних заходах національно-патріотичного спрямування, особливо під час проведення загальнодержавних свят;
13) сприяти поширенню заняття молодіжним туризмом; ознайомлювати учнів з пам'ятками української історії, культури та природи, історичними місцями та подіями, етнографією та життєписами відомих діячів;
14) налагодити тісну співпрацю з патріотичними клубами, центрами патріотичного виховання, позашкільними закладами та іншими організаціями з метою виховання в учнів патріотичного духу;
15) організувати перегляд телепрограм, що популяризують українську історію, мову та культуру, досвід роботи щодо національно-патріотичного виховання молоді;
16) сприяти ознайомленню учасників навчально-виховного процесу з матеріалами у ЗМІ, фаховими періодичними виданнями, науково-популярною, науковою, художньою літературою національно-патріотичного спрямування;
17) підвищувати рівень педагогічної культури батьків щодо питань національно-патріотичного виховання дітей та молоді в сім'ї.
4. Бібліотекарю закладу:
1) забезпечити наявність державної символіки в бібліотеці;
2) забезпечити створення постійної експозиції на тему національно-патріотичного виховання;
3) забезпечити наявність змінних експозицій до державних свят;
4) забезпечити наявність у бібліотеці виставки матеріалів ЗМІ, фахових періодичних видань, науково-популярної, наукової, художньої літератури національно-патріотичного спрямування;
5) створити для вчителів добірку навчально-методичних матеріалів щодо питань національно-патріотичного виховання молоді та просвітницької роботи з батьками.
5. Учителям української мови та літератури:
1) активно використовувати форми й методи навчально-виховної роботи, які грунтуються на українських народних традиціях;
2) сприяти успадкуванню учнями закладу духовних та культурних надбань українського народу;
3) особливу увагу приділяти формуванню високого рівня мовної культури учнів, оволодінню та вживанню української мови як духовного скарбу нації;
4) на прикладах літературних героїв формувати духовні цінності українського патріота: почуття патріотизму, національної свідомості, любові до українського народу, його історії, рідної землі, родини, шани до минулого і сучасного;
5) активно використовувати в позаурочній роботі кіно- і відеофільми, науково-популярну та художню літературу національно-патріотичного спрямування.
6.Учителям історії та правознавстваО. Тукалу, В. Перевертень:
1) під час вивчення програмового матеріалу особливу увагу приділяти темам щодо становлення української державності, побудови громадянського суспільства, інтеграції України у світове та європейське співтовариство;
2) забезпечити виховання молодої людини – патріота України, готового самовіддано розбудовувати її як суверенну, демократичну, правову і соціальну державу, виявляти національну гідність, знати і цивілізовано відстоювати свої громадянські права та виконувати обов'язки, сприяти миру і злагоді в суспільстві;
3) виховувати в учнів готовність до виконання громадянських і конституційних обов'язків;
4) виховувати в учнів національну гідність на прикладах історії становлення Української державності, українського козацтва, героїзму визвольного руху, досягнень у галузі політики, освіти, науки, культури і спорту;
5) забезпечувати виховання правової культури, поваги до Конституції України, законів України, державної символіки та історичних святинь;
6) формувати в учнів уявлення про значення українського війська в історії, роль Збройних сил України у відстоюванні свободи та державності країни і її громадян від часів княжої доби, Гетьманського війська, військ Української народної республіки, Січових стрільців, Української повстанської армії до часів незалежності;
7) пояснювати учням важливість збереження національної ідентичності, необхідність брати участь у розбудові та захисті своєї держави.
8. Класним керівникам:
1) планувати з учнівськими колективами заходи щодо виконання основних положень Концепції національно-патріотичного виховання молоді;
2) формувати в учнів необхідні компетенції для успішної самореалізації в соціумі як громадянина, сім'янина, професіонала, носія української національної культури;
3) забезпечити формування в учнів усвідомлення себе як громадянина Української держави; виховувати фізичну, моральну, художньо-естетичну, інтелектуальну, правову, трудову, екологічну культури;
4) сприяти формуванню в учнів кращих рис особистості - працелюбності, свободолюбності, любові до природи та мистецтва, поваги до батьків та родини;
5)виховувати в учнів здатність протидіяти проявам аморальності, правопорушенням, бездуховності, антигромадській діяльності;
6) проводити просвітницьку роботу з батьками з метою національно-патріотичного виховання молоді в сім'ї.
9. Педагогічним працівникам:
1) шляхом наставництва та особистим прикладом виховувати в учнів риси, притаманні справжньому громадянину України;
2) використовуючи міжпредметні зв'язки та виховні засоби, забезпечити виконання основних положень Концепції національно-патріотичного виховання молоді.
10. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника директора з навчально-виховної роботи.
Директор школи Олександр ТУКАЛО
Додаток 1
ПЛАН
заходів, спрямованих на реалізацію Концепції
національно-патріотичного виховання учнів
до 2025 року
НОВОДМИТРІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ЗОЛОТОНІСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ
НОВОДМИТРІВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ
НАКАЗ
01.09.2022. № 54-1
Про організацію національно-патріотичного виховання здобувачів освітиу 2022-2023 навчальному році
На виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 30.06.2021 № 673 «Про затвердження Державної цільової соціальної програми національно-патріотичного виховання на період до 2025 року та внесення змін до деяких Постанов Кабінету Міністрів України», наказу МОН України від 06.06.2022 року «Про деякі питання національно-патріотичного виховання в закладах освіти України та визнання таким, що втратив чинність, наказу Міністерства освіти і науки України від 16.06.2015 №641», з метою виховання дітей у дусі патріотизму, глибокого розуміння історії свого народу, національної ідентичності, самобутності, формування в учнівської молоді високої громадянської активності та національної свідомості, причетності до творення сьогодення України та його майбутнього,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити план заходів з національно-патріотичного виховання. (Додаток 1) 2. Педколективу закладу забезпечувати неухильне виконання Концепції національно-патріотичного виховання молоді (далі — Концепція). 3. Заступнику директора з навчально-виховної роботи І. Рудик, педагогу-організатору І. Прядко: 1) активно залучати до національно-патріотичного виховання учнів громадські організації, представників сучасного українського козацтва, організацій ветеранів, військово-патріотичних клубів та військовослужбовців; 2) під час організації національно-патріотичного виховання активно використовувати факти з історії становлення української державності, українського козацтва, героїв визвольного руху, досягнень у галузях політики, освіти, науки, культури і спорту; 3) залучати учнів до участі у військово-патріотичній грі «Сокіл «Джура»; 4) під час виховання учнівської молоді організовувати походи до музеїв, залучати до дитячого та юнацького спорту; 5) формувати в учнів закладу громадсько-активну життєву позицію, психологічну готовність до вступу на державну, військову службу та неухильного виконання обов'язків громадянина; 6) особливу увагу приділяти вихованню правової культури, поваги до Конституції, законів України, державної символіки та історії; 7) проводити заходи, які б формували в учнів уявлення про значення українського війська в історії держави, а також роль Збройних сил України у відстоюванні свободи та незалежності України; 8) активно впроваджувати в роботу педагогічного колективу на основі здобутого досвіду програми національно-патріотичного спрямування; 9) активно залучати учнів закладу, зокрема й у позаурочний час, до вивчення культури, історії України шляхом участі у позакласних заходах, фольклорних колективах; 10) пропагувати серед учнів кращі здобутки національної культурної і духовної спадщини; 11) активно залучати до національно-патріотичного виховання учнів закладу діячів у галузі культури, мистецтва, науки, спорту; 12) забезпечувати активну участь учнів закладу в різноманітних заходах національно-патріотичного спрямування, особливо під час проведення загальнодержавних свят; 13) сприяти поширенню заняття молодіжним туризмом; ознайомлювати учнів з пам'ятками української історії, культури та природи, історичними місцями та подіями, етнографією та життєписами відомих діячів; 14) налагодити тісну співпрацю з патріотичними клубами, центрами патріотичного виховання, позашкільними закладами та іншими організаціями з метою виховання в учнів патріотичного духу; 15) організувати перегляд телепрограм, що популяризують українську історію, мову та культуру, досвід роботи щодо національно-патріотичного виховання молоді; 16) сприяти ознайомленню учасників навчально-виховного процесу з матеріалами у ЗМІ, фаховими періодичними виданнями, науково-популярною, науковою, художньою літературою національно-патріотичного спрямування; 17) підвищувати рівень педагогічної культури батьків щодо питань національно-патріотичного виховання дітей та молоді в сім'ї. 4. Бібліотекарю закладу: 1) забезпечити наявність державної символіки в бібліотеці; 2) забезпечити створення постійної експозиції на тему національно-патріотичного виховання; 3) забезпечити наявність змінних експозицій до державних свят; 4) забезпечити наявність у бібліотеці виставки матеріалів ЗМІ, фахових періодичних видань, науково-популярної, наукової, художньої літератури національно-патріотичного спрямування; 5) створити для вчителів добірку навчально-методичних матеріалів щодо питань національно-патріотичного виховання молоді та просвітницької роботи з батьками. 5. Учителям української мови та літератури: 1) активно використовувати форми й методи навчально-виховної роботи, які грунтуються на українських народних традиціях; 2) сприяти успадкуванню учнями закладу духовних та культурних надбань українського народу; 3) особливу увагу приділяти формуванню високого рівня мовної культури учнів, оволодінню та вживанню української мови як духовного скарбу нації; 4) на прикладах літературних героїв формувати духовні цінності українського патріота: почуття патріотизму, національної свідомості, любові до українського народу, його історії, рідної землі, родини, шани до минулого і сучасного; 5) активно використовувати в позаурочній роботі кіно- і відеофільми, науково-популярну та художню літературу національно-патріотичного спрямування. 6.Учителям історії та правознавстваО. Тукалу, В. Перевертень: 1) під час вивчення програмового матеріалу особливу увагу приділяти темам щодо становлення української державності, побудови громадянського суспільства, інтеграції України у світове та європейське співтовариство; 2) забезпечити виховання молодої людини – патріота України, готового самовіддано розбудовувати її як суверенну, демократичну, правову і соціальну державу, виявляти національну гідність, знати і цивілізовано відстоювати свої громадянські права та виконувати обов'язки, сприяти миру і злагоді в суспільстві; 3) виховувати в учнів готовність до виконання громадянських і конституційних обов'язків; 4) виховувати в учнів національну гідність на прикладах історії становлення Української державності, українського козацтва, героїзму визвольного руху, досягнень у галузі політики, освіти, науки, культури і спорту; 5) забезпечувати виховання правової культури, поваги до Конституції України, законів України, державної символіки та історичних святинь; 6) формувати в учнів уявлення про значення українського війська в історії, роль Збройних сил України у відстоюванні свободи та державності країни і її громадян від часів княжої доби, Гетьманського війська, військ Української народної республіки, Січових стрільців, Української повстанської армії до часів незалежності; 7) пояснювати учням важливість збереження національної ідентичності, необхідність брати участь у розбудові та захисті своєї держави. 8. Класним керівникам: 1) планувати з учнівськими колективами заходи щодо виконання основних положень Концепції національно-патріотичного виховання молоді; 2) формувати в учнів необхідні компетенції для успішної самореалізації в соціумі як громадянина, сім'янина, професіонала, носія української національної культури; 3) забезпечити формування в учнів усвідомлення себе як громадянина Української держави; виховувати фізичну, моральну, художньо-естетичну, інтелектуальну, правову, трудову, екологічну культури; 4) сприяти формуванню в учнів кращих рис особистості - працелюбності, свободолюбності, любові до природи та мистецтва, поваги до батьків та родини; 5)виховувати в учнів здатність протидіяти проявам аморальності, правопорушенням, бездуховності, антигромадській діяльності; 6) проводити просвітницьку роботу з батьками з метою національно-патріотичного виховання молоді в сім'ї. 9. Педагогічним працівникам: 1) шляхом наставництва та особистим прикладом виховувати в учнів риси, притаманні справжньому громадянину України; 2) використовуючи міжпредметні зв'язки та виховні засоби, забезпечити виконання основних положень Концепції національно-патріотичного виховання молоді. 10. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника директора з навчально-виховної роботи.
Директор школи Олександр ТУКАЛО
ВНУТРІШНІ ВІЗИ Проєкту наказу по Новодмитрівській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів «Про організацію національно-патріотичного виховання здобувачів освітиу 2022-2023 навчальному році»
Заступник директора з НВР Ірина РУДИК
Додаток 1 ПЛАН заходів, спрямованих на реалізацію Концепції національно-патріотичного виховання учнів до 2025 року
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||