Про створення безпечного освітнього середовища, попередження та протидії булінгу (цькуванню)
НОВОДМИТРІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
ЗОЛОТОНІСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ
НОВОДМИТРІВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ
НАКАЗ
17. 09. 2021 № 67
Про створення безпечного освітнього середовища, попередження та протидії булінгу (цькуванню)
у 2021-2022 навчальному році
Відповідно до річних планів роботи практичного психолога, соціального педагога та плану роботи закладу освіти, з метою запобігання булінгу (цькування) в закладі освіти
НАКАЗУЮ:
1. Заступнику директора з навчально-виховної роботи Рудик І. В.:
1) ознайомити педагогічний колектив школи з листом МОН України від 14.08.2020 № 1/9-436 «Про створення безпечного освітнього середовищав закладі освіти та попередження і протидії булінгу (цькуванню)»;
2) розробити та подати на затвердження директору школи План реагування у випадку виявлення булінгу в закладі освіти (додаток 1), та Порядок дій у разі вчинення учнями правопорушень і злочинів (додаток 2);
3) опрацювати на засіданні шкільного методичного об’єднання класних керівників лист МОН України № 1/9-385 від 20 липня 2020 року «Деякі питання організації виховного процесу у 2020-2021 н. р. щодо формування в дітей та учнівської молоді ціннісних життєвих навичок».
2. Створити постійно діючу комісію з виявлення фактів булінгу та реагування на них у складі:
Тукала О. Г, директора школи – голова комісії;
Рудик І. В., заступника директора з навчально-виховної роботи – заступник голови комісії;
Трачук Д. В. – практичного психолога;
Слюсаренко Л. І. – соціального педагога; класного керівника класу, в якому виявлено факт булінгу (за потребою).
3. Членам постійно діючої комісії:
1) після отримання повідомлення про факт булінгу невідкладно реагувати шляхом проведення внутрішнього розслідування, індивідуальної роботи з учасниками булінгу, проведення нарад тощо;
2) в разі необхідності звертатися самим в службу у справах дітей, ювенальну поліцію.
4. Педагогічним працівникам школи:
1) формувати в учасників освітнього процесу толерантне ставлення один до одного;
2). уникати проявів жорстокого ставлення до учнів, приниження їхньої честі, гідності та інших форм насильства (фізичного та/або психічного);
3) невідкладно інформувати адміністрацію навчального закладу про виявлений факт булінгу по відношенню до учнів школи;
4) дотримуватися алгоритму дій працівника навчального закладу разі виявлення випадку насильства над дитиною.
5. Класним керівникам 1-11 класів:
1) впродовж року організувати і провести комплекс заходів, спрямованих на попередження проявів булінгу, запобігання та протидії домашньому насильству серед учнів;
2) постійно проводити просвітницьку роботу з учнями щодо попередження правопорушень, дитячої підліткової злочинності, шкідливих звичок;
3) здійснювати індивідуальну роботу з підлітками, які потребують особливої педагогічної уваги;
4) проводити просвітницьку роботу серед учнів, батьків щодо ознайомлення їх з правами та можливостями, способами дій та реагування на випадки булінгу (цькування) свідками, учасниками або об’єктами, якого вони стали або могли стати.
6. Практичному психологу Трачук Д. В. та соціальному педагогу Слюсаренко Л. І:
1) забезпечити проведення просвітницької, профілактичної та діагностичної роботи щодо попередження проявів булінгу в учнівському середовищі;
2) проводити просвітницьку роботу з батьками та педагогами щодо попередження проявів булінгу в учнівському середовищі, запобігання та протидії домашньому насильству;
3) у випадках виявлення дітей, які постраждали від насильства, жорстокості, цькування, проводити з ними корекційну роботу та невідкладно повідомляти адміністрацію школи.
7. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Директор школи Олександр ТУКАЛО