A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Опорний заклад освіти "Новодмитрівський ліцей" Новодмитрівської сільської ради Золотоніського району Черкаської області

Адміністрація закладу освіти


Фото без опису

Рудик Ірина Вікторівна

директор Новодмитрівського ліцею,

учитель зарубіжної літератури

Освіта: повна вища (Переяслав-Хмельницький педагогічний інститут ім..Г. Сковороди);

Кваліфікаційна категорія: вища;

Педагогічне звання: старший учитель;

Стаж роботи в Новодмитрівській ЗОШ: 34 роки;

Електронна пошта: irarudyk1971@gmail.com ;

Науково-методична проблема:

"Використання сучасних технологій навчання на уроках зарубіжної літератури".


    Фото без опису

Горбач Тетяна Павлівна,

заступник директора з навчально-виховної роботи, вчитель природознавства 

Освіта: повна вища (Черкаський державний педагогічний інститут);

Кваліфікаційна категорія: друга;

Педагогічне звання: не має;

Стаж роботи в Новодмитрівській ЗОШ: з 21 жовтня 2018 року;

Електронна пошта: pidllatatyona@gmail.com;

Науково-методична проблема:

«Виховання здорової особистості школяра ігровим методом діяльності».


    Фото без опису

Драчук Сергій Іванович

заступник директора з навчально-виховної роботи, вчитель інформатики

Освіта: повна вища (Черкаський державний університет імені Б. Хмельницького,

Корсунь-Шевченківське педагогічне училище ім. Т. Г. Шевченка);

Кваліфікаційна категорія: перша;

Педагогічне звання: не має;

Стаж роботи в Новодмитрівській ЗОШ: з 30 серпня 2018 року;

Електронна пошта: zolsergo73@gmail.com;

Науково-методична проблема:

"Впровадження інноваційних технологій для підвищення ефективності уроків фізики та розвитку пізнавальної активності учнів".


Фото без опису

Клінкова Ольга Віталіївна

практичний психолог, соціальний педагог

Освіта: повна вища (Черкаський національний університет імені Б. Хмельницького);

Кваліфікаційна категорія: спеціаліст;

Педагогічне звання: не має;

Стаж роботи в Новодмитрівській ЗОШ: з 2023 р.;

Електронна пошта: Nethatka@ukr.net

Науково-методична проблема:

«Використання інформаційно-комунікаційних технологій як активна складова психологічно-педагогічного супроводу школярів з метою надання їм психологічної допомоги в розвитку особистості та збереженні психічного здоров’я».


 


                                                 

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень